Miasto:
Warszawa
Data publikacji:
2023-05-10
Tryb pracy:
Praca stacjonarna
Praca hybrydowa
Praca zdalna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska
- Prowadzenie działań reklamowych w mediach społecznościowych
- Przygotowywanie rekomendacji dotyczących poszczególnych kampanii
- Monitoring i optymalizacja prowadzonych działań
- Śledzenie najnowszych trendów związanych z reklamą Paid Social
- Raportowanie wyników i analiza danych
Wymagania
- Podstawowa znajomość systemów reklamowych platform społecznościowych
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Nastawienie na innowacje i wdrażanie nowych rozwiązań
- Chęć dalszego rozwoju pod okiem doświadczonych menadżerów
Oferujemy
- Pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- Dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- Dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- Programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
- Przyjemną atmosferę pracy, którą tworzą bardzo kreatywni ludzie
O nas
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Z liczbą ponad 15 milionów użytkowników miesięcznie znajdujemy się w gronie największych wydawców serwisów internetowych. Stale inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii. W portfolio wydawniczym naszej grupy, oprócz serwisów internetowych o charakterze informacyjno-publicystycznym, znajdują się również serwisy tematyczne, tytuły prasowe i stacje radiowe. Prowadzimy działalność eventową oraz skrojone na miarę usługi dla biznesu.